4 תשובות
כלום,עבר מלא זמן אני מניחה מאז,אין טעם גם
ErO
אני גם עשיתי את זה פעם... לא נראה לי שכדי
בטח יתעצבן ויגיד שזה לא בסדר.. זה בטח היה מזמן אין לו הרבה מה לעשות..
כלום. עבר המון זמן לא נראה לי שיהיה לו אכפת. וגם אם כן, מה הוא כבר יעשה עם המידע הזה? חמוצים?