6 תשובות
פשוט לשחרר
אני איתך בזה
השלב הראשון הוא להבין שהכל בראש
והשלב השני כדי להתגבר על זה
הוא לשתף את בן הזוג בתחושה וביחד תצליחי להרגיש אחרת עם הזמן
פשןט לשחרר את תמצאי מישהו יותר טוב
עם לא נעים לך לדבר איתו על זה תימצאי דרך ליגרום לו להראות לך את זה. (קרה לע ואז שהיינו בטיול לא הרגשתי טוב. הוא טיפל בי ןעזר לי כי הוא פשוט אהב אותי)
אנונימית
לדבר איתו על זה
תראי את חייבת מישהו שיגרום לך להרגיש ככה אנשים חיים את כל החיים שלהם בלי להיות מסופקים הם תמיד אומרים לעצמם היה טוב, אני בטוח שהיא אוהבת אותי, גם אם היא לא מראה את זה אני פשוט אחכה... אל תחיי ככה!! תחיי בהרגשה שהחיים שלך מושלמים אם מישהו לא גורם לך להרגיש ככה תפרדי ממנו. בעקרון תחליטי - או שאת לוקחת אותו לשיחה של החיים שלו מסבירה לו איך את מרגישה ואיך את רוצה שהוא יגרום לך להרגיש או שפשוט ביי ביי. פשוט אל תתני תרוצים תתמודי אם זה בסופו של דבר זה יגרום לך להרגיש טוב יותר. מקווה שעזרתי ומקווה שלא אכפת לך שילד בן 13 שלא היה לו חברה עדיין נתן לך עצה