7 תשובות
מצטרפת לשאלה . השיר האחרון שהיא הוציאה ( אם אני זוכרת נכון) זה השיר הזה על הלו קיטי שזה היה פשוט מזעזע .
היו תאוריות שהיא נהרגה והחליפו אותה
סמים אלכוהול ותהילה שעלתה לה לראש
חבל
עכשיו בדקתי והיא כן הוציאה שירים פשוט לא הצליחה
עומד לצאת לה אלבום עוד מעט...
לפני 5 שנים, בסיבוב הופעות של האלבום הקודם שלה אבריל חלתה. אחרי כמה חודשים אובחנה בתסמונת ליים. זאת תסמונת שלפעמים לא יוצאים ממנה, עלולה לגרום לשיתוק ומוות.
היום היא בריאה, הוציאה לפני חודש סינגל ראשון מהאלבום הבא שלה (head above water) ולפני כמה ימים את הסינגל השני (tell me its over). ממליצה מאוד!
האלבום צפוי לצאת ב15 לפבואר
אנונימית
אבריל מעולם לא הסתבכה ב"סמים אלכוהול ותהילה" אז בבקשה לא להמציא (ולהפיץ) שקרים.
אנונימית
היא הייתה חולה
עכשיו היא התגברה על המחלה
היו שמועות על סרטן ומוות אבל מה שבטוח הייתה לה מחלה כלשהי