5 תשובות
בדידות וחוסר תשומת לב (או תשומת לב מספיקה) של הסביבה למצוקה שבה האדם נמצא. הרגשה שהוא לא מובן ולאף אדם לא באמת אכפת ממנו ומהסבל שלו.
אנונימית
שאנשים מעליבים אותו, מורידים לו את הבטחון וגורמים לו לחשוב שיש לו אופי עלוב ואז הוא ישנא אנשים ויתרחק מכולם
מצב חוזר ונשנה של בגידות ואכזבות מאנשים קרובים. לא בדיוק שונא, אבל מרוחק ולא מעוניין בחברתם.
שואל השאלה:
כמו?
אנונימית
תקופה רעה בחיים אולי