11 תשובות
לט
xm1
לא
xm1
תלוי אם היית בן אדם טוב או רע
השטן הוא לא רע בגלל שהוא מענה בגיהנום את האנשים הרעים
קרדיט לא.ה
לא. מזעזע ומחריד.

ועם המון תולעים.
שואל השאלה:
על מה אתה מדבר?
איזה שטן?
אנונימי
אין לי שמץ מה קורה אחרי המוות
אז אני לא יכול להגיד אם זה יפה או לא
שואל השאלה:
אני מתכוון למוות עצמו ולא לגוף
אנונימי
שואל השאלה:
שלווה?
אנונימי
כן כי אז אתה מבין שאתה לא עשית כלום ואין ה'
כן.