9 תשובות
לא, כי 100 זה ממש סבבה וציון מעולה
איזה כיתה את?
איזה כיתה את?
כלבה
הלוואי עליי
הלוואי עליי
אני קיבלתי 78 אז שקט!!! ו87 זה ציון נהדר!!הלוואי עליע
שואל השאלה:
לא זה לא 0.0
גם היא הורידה לי הרבה על טעויות קטנות :/
לא זה לא 0.0
גם היא הורידה לי הרבה על טעויות קטנות :/
שואל השאלה:
אני בן
ואני בכיתה יא' 0.0
אני בן
ואני בכיתה יא' 0.0
ואו אחי אל תתלונן יש כאלה שמתים לציון כזה
קיבלתי 27.
הממוצע קצת חרד אבל הכי חשוב שאתה יודע שאתה יודע טתשתפר למבחן הבא אם יהיה
ואם אתה ככ רוצה תשאל את המורה למבחן חדש
הממוצע קצת חרד אבל הכי חשוב שאתה יודע שאתה יודע טתשתפר למבחן הבא אם יהיה
ואם אתה ככ רוצה תשאל את המורה למבחן חדש
אם זה הציון היחיד שהוא כזה פשוט תבקש ממנה להתחשב במגן (כי זה מה שבאמת משנה), סיכוי טוב שהיא תסכים. בינתיים תשתדל להתמיד ולהמשיך לקבל ציונים גבוהים, ומקסימום מבחן אחד לא יוריד לך את הממוצע בצורה כזו משמעותית.
שואל השאלה:
5
5
באותו הנושא: