9 תשובות
תרשום לה פשוט כל מה שאתה מרגיש ושאתה מצטער מחר בבוקר היא תראה ורוב הסיכויים שהכל יסתדר
שואל השאלה:
מקווה היא ממש חשובה לי
אנונימי
תכתוב לה משהו ארוך וכנה
וכשהיא תפתח את הטלפון בבוקר ותראה את זה היא בטח תסלח
שואל השאלה:
ומה עם היא לא נפגעה ואני סתם בסרטים?
אנונימי
אז תגיד לה בהתחלה-
הרגשתי שנפגעת אז אם כן...
ולא משהו יותר מדי ענק
היא תעריך את זה
גם אם לא פגעת בה באמת
שואל השאלה:
אני תמיד אכפתי בצורה מוגזמת אוף
אנונימי
לאלא זה חמודד
שואל השאלה:
תגידי מה הסיכויי שאני יכול לדבר איתך איפה שהוא שאשלח תמונות מסך ותאמרי לי עם פגעתי לדעתך או?
אנונימי
לך על זה
שלח פרטי ונדבר משם