14 תשובות
קורה
לא יודעת, אבל זה מחרפן אותי.
שואל השאלה:
יודעים*
אנונימית
לא כולם מושלמים, לא אשמתם שנולדו בלי שכל.
מי שרושם בלי אותיות איתן צריך להוציא אותו להורג!
מה הבעיה לשים פאקינג א בפועל עתיד?!?!?!

במקום ישן אשן!
לא קשהה!!!!!
מה זה בכלל אותיות איתן?
^yeal 2201
לכיייייייייייייי!!!
אל תעצבני אותי עם זה עכשיו
שואל השאלה:
בובי בוטן
יואו את בול כמו אחותךך
אנונימית
לשאלה-

זה אומר שבפועל עתיד את צריכה להוסיף א'

במקום להגיד ילך עם "י"!!!
תגידי עם "א"!!! -אלך

ותמיד תזכרי, מי שאומר בלי א' בפועל עתיד הוא או חסר השכלה, או ערס.
אחד משניהם .
עריכה- אוי שיט, חסר השכלה וערס זה אותו הדבר.
שואלת השאלה-
מאיפה את מכירה את אחותי חחח
שואל השאלה:
מכירה מכירה
אותו דבר בול.
אנונימית
חחח אוקיי
^ שכחת י' באוקיי.
FML
למה יש כל כך הרבה אנשים בעולם שלא יודעים לכתוב עם אותיות איתן?