13 תשובות
לא זה בסדר
לא
לא, מה הבעיה?
כן זה בסדר
סתם לא צוחק
לא
ממש לא זה בסדר גמור
זה נראה מוזר אבל למי איכפת תכלס
תהני מהארוחה
ממש לא חחח
לא, אבל אם את יושבת עם חבר דמיוני זה לא בסדר
עבדתי במסעדה וראיתי הרבה בנות שבאו לאכול לבד, פשוט לבדן מתיישבות על הבר או תופסות איזו פינה בספה ואוכלות, וזה נראה לי לגיטימי לגמרי.
זה פשוט נראה כאילו עשית משהו, איזה סידור בצד ואז קפצת לאכול בדרך ספונטנית באיזו מסעדה כי הרגשת רעבה..
אנשים עושים את זה, זה לגיטימי.
לא זה לגמרי לגיטימי