6 תשובות
יש אנשים לא מוציאים עד הצבא
כן
אני רק בגיל 17 הוצאתי.
לא רציתי את הקאדר של חוק ההזדהות, של להיות חייב לסחוב עליי כל הזמן תעודת זהות.
לא רציתי את הקאדר של חוק ההזדהות, של להיות חייב לסחוב עליי כל הזמן תעודת זהות.
בכלל לא אני הוצאתי בגיל 17 .. בגלל הרישיון
לא ממש
לא
באותו הנושא: