אני רוצה להתחיל פרוייקט העצמה אישית בבית ספר איך אפשר להתחיל את זה?
אני אתן הקדמה : אני בת 17 לומדת בבית ספר בצפון תמיד היה בי את הרצון לתת תמיד אהבתי ועד היום אוהבת לעזור בכל מה שאני יכולה בלי לצפות לתמורה זה משהו שנותן לי סיפוק והרגשה טובה שאין לתאר כיף לי לעזור ולתת לא משנה למי כשאני מסתכלת מהצד המצב של השכבה שלי עגום בין אם זה הדימוי העצמי זה שהם חושבים שהם לא חכמים מספיק כי במבחן במתמטיקה אתמול הם קיבלו 80 ולא 100 אני רואה הרבה אלימות פיזית ומילולית יש ילדים שסובלים בתור אחת שעברה חרם הכפשות העלבות הצקות מכות קללות יריקות השפלות פתחו עלי קבוצת וואטסאפ כדי לצחוק עלי .. וזה רק קמצוץ מהרשימה כואב לי לראות ילדים שמציקים להם מושפלים באמת שזה צובט לי בלב כי אני יודעת בדיוק מה ההרגשה אני רואה ילדים שנושרים כי טיפה קשה להם ובא לי לעזור להעלות להם את הבטחון בנוגע לעצמם בא לי להשפיע ואני יודעת שיש לי את הכוח אני בן אדם שיכול לסחוף אחריו המון אנשים יש לי כריזמה ורצון השאלה מאיפה להתחיל אני חושבת בהמשך להוציא פרוייקט ארצי בקשר לזה