התחברות
הרשמה
כתבתי מילים לשיר ואני לא מרוצה מהמנגינה(לא מהלחן) מה לעשות?
אני לא מרוצה מהמנגינה של המילים לא מהלחן מה לעשות????
22 בדצמבר 2018, 08:28
חוות דעת
מילים
כתיבה
זיהוי שירים
שירה
תשובה אחת
תנסי לנגן כל מיני מנגינות ולשיר תוך כדי עד שאת משהו שמוצא חן בעינייך...
א
אני מתה
באותו הנושא:
כתבתי שיר על סטיפס (חח כן ראיתי שעשו) מילה יצא טובXD
כתבתי שיר ואני שרה אותו כאילו לעצמי ואני רוצה לדעת אם מבחינת מילים השיר טוב?
כתבתי שיר, איך הוא? ד"א זה מילים שעלו לי לראש זה לא מדבר על משהו אישי שקרה לי
השיר הזה מתאים שאחותי הקטנה תשיר את זה בבת מצווה עם מילים שכתבה?
כתבתי שיר באנגלית ואני ממש מרוצה מאיך שהוא יצא
אם כותבים לי כתבי עד 90 מילים בקטע כתיבה ואני כותבת בקטע כתיבה "עד 90 מילים" זה בסדר?
כתבתי שיר, יש פה מישהו שיודע להלחין ויכול לעשות את זה? אם כן תגידו ואני אשלח לכם את המילים בפרטי
אם כתבתי 1000 מילים בשעתיים, זה נחשב מהיר?
יש שיר שאני מחפשת ואני לא זוכרת את השם שלו (כתבתי מילים)... עזרה?
אחותי מקליטה היום שיר לבת מצווה עם מילים שכתבה, והיא בחרה 2 שירים והיא רוצה לקחת מהם אחד, מה יותר מתאים?
בנוגע ל... אחותי מקליטה שיר לבת מצווה ברגע האחרון עם מילים שכתבה, וזה השיר שחשבתי שהיא תשיר, מה דעתכם?