6 תשובות
תמיד יש את האנשים שיגידו שהיא לא הטעם דלהם או להפך היא ממש יפה ,יופי זה עניין אך ורק של טעם , הכי חשוב שאת אוהבת את עצמך . ולא כל מי שיפה חייבים להעיר לה את זה
כי הם חושבים שהיא שמעה את זה הרבה
זה בדיוק מה שאני שואל את עצמי , כולם מחמיאים לי רק על נימוסים וכבוד ולא על מראה למרות שלא אכפת לי כל כך יהיה נחמד מדי פעם לקבל מחמאה על זה
שואל השאלה:
אבל היא באמת מסתכלת על עצמה והיא באמת נראית יפה מאוד אז איך זה הגיוני?
אנונימית
קנאה, או שהיא פשוט לא יפה בעיניהם.
אנונימית
יש כמה אפשרויות:
היופי הוא בעיני המתבונן - לא כולם חושבים שהיא יפה
או
זה שלא באים ואומרים לה לא אומר שהם לא חושבים שהיא יפה אבל זה קצת מוזר לבוא למישהי ולהגיד לה
או
שהיא מכוערת
אנונימית