התחברות
הרשמה
לצופי אחת שיודעת!!(goosip girl)
אני בעונה 2, וכל הזמן מדברים על הסיבה שלילי(אמא של סרינה) הייתה במוסד.
ולא אומרים מה היא.
אני ממש רוצה לדעת מישהו יכול לגלות?
22 בדצמבר 2018, 17:28
3 תשובות
היא הייתה בבית חולים, לא מוסד
V
Vacio
את תביני בהמשך גם אני תחילה לא הבנתי, תמשיכי לצפות..
את עדיין רוצה שאגלה לך? או שאת מעדיפה להבין בהמשך לבד?
S
Smoke
היא הייתה בהריון
אנונימית