4 תשובות
עוד עשרים דקות
יש לי בדיקת דם ב7 אז אני צריכה לישון בזמן הקרוב
כן למרות שלא באלי בכלל אבל אני צכה לקום ב6 הו גאד זה נורא 0.0
לא
אני מחכה עד שיהיה לי כוח לקום ללכת פיפי וסיגריה ואז אלך לישון
אני מחכה עד שיהיה לי כוח לקום ללכת פיפי וסיגריה ואז אלך לישון
אנונימי
באותו הנושא: