4 תשובות
עוד עשרים דקות
xm1
יש לי בדיקת דם ב7 אז אני צריכה לישון בזמן הקרוב
כן למרות שלא באלי בכלל אבל אני צכה לקום ב6 הו גאד זה נורא 0.0
לא
אני מחכה עד שיהיה לי כוח לקום ללכת פיפי וסיגריה ואז אלך לישון
אנונימי