8 תשובות
אני חושבת שהוא אחלה.
באמצע כזה איפשהו.
ואין משהו מיוחד.
הייתה תקופה שהוא היה נורא ושזה היה נורא זה השפיע עלי מאוד
לא משהו של ההורים. במצב שהייתי צריך לעבוד בשביל לקנות דברים כמו פלאפון, אוזניות(כן זה עלה די יקר אבל בכל זאת מהכסף שלי), זוג נעליים וקצת בגדים.
אנונימי
לא משהו כרגע.
פשוט אני לא יכולה לקנות דברים שאני רוצה..
אני מקווה שזה ישתפר בקרוב..
אנונימית
מינוס אצלי ומינוס אצל אמא שלי.
חיות איכשהו...
אין כסף מספיק אבל עובדים קשה העיקר זאת האהבה במשפחה ולא לחיות בארמונות
אנונימי
שואל השאלה:
אני גם אוסיף שהמצב הכלכלי של המשפחה שלי לא ממש טוב ואני רוב הילדות הייתי קונה לעצמי דברים ולפעמים אפילו מלווה כסף להורים שלי
(אם כמה שזה נשמע עצוב ורע אני לפעמים מודה לאלוהים ש"בירך" אותי בקשיים האלה כי אני מרגישה שזה ביגר אותי וגרם לי להיות עצמאית ואיכשהו עזר לי להסתדר לבד בחיים בהמון מצבים ושאני לא צריכה תמיד מישהו לידי לתמיכה)
אנונימית
של ההורים מעמד הביניים, וזה משפיע שיש לי אוכל ובית ואין לי חוסרים בעניין הזה, אבל אין לי כל מה שאני הייתי רוצה כמו שבטח לילד עשיר היה.

בכל מקרה אני בת 20 והמצב שלי בגלל הצבא בקרשים אבל אני חיילת.