11 תשובות
שואל השאלה:
אז הוא לא מרגיש כלום לדעתכם ?
אנונימית
שואל השאלה:
לא דיברתי על הללבות
כאילו גם קצת כי זה מוסיף
אבל יותר לאהבה שלי
אנונימית
טוב זה מישהו שלא יודע כל כך לתקשר אם בנות וישר הולך ישר לעניין לא יודע אולי במטרה איכשהו לכבוש את ליבך כן זה קצת מוזר אבל אבל על תשפטי על זה תעני לו גם לב או משהו ותתחילו לדבר לעיניין כל הוא גם יפתח יותר יתאים לך לא יתאים לך תעשי את הבחירות שלך צריכה עוד משהו דברי איתי
הוא כזה.
למשל אני לא משתמשת בלבבות בכלל.
לא מוזר כנראה סוג של אנשים..
אני גם קורא לידידה שלי (בינתיים) אהבה שלי...
אבל הלבבות אולי אומרים שהחא מחבב אותך
לא הוא לא מרגיש כלום , במיוחד שעברו כמה ימים שלא דיברתם בהם בכלל ..
יש כאלה שמתכתבים ככה
xm1
יכול להיות שהוא רושם לך את זה בקטע ידידותי עם הארבע לבבות או בלי קחי את זה בחיוב תזרמי מה יכול לקרות
לא יודע לי אישית זה היה צורם אם מישהו או מישהי שאני מכיר יום הייתה עונה לי ב"אהבה שלי" אבל אותי זה בגלל שאני לוקח את הדברים האלה ברצינות.
לגבי הלבבות אין לי בעיה