5 תשובות
את יכולה לשים שוקולית, כי זה פשוט קקאו וסוכר, אבל אז קחי בחשבון שזה מוסיף לזה עוד סוכר אז תצטרכי לאזן את זה איכשהו.
אני לא עושה עם אבקת קקאו
אני ממיסה חבילות שוקולד עם קצת חמאה וחלב ומוסיפה לזה ביסקוויטים מפוררים וזה יוצא מושלם
אני ממיסה חבילות שוקולד עם קצת חמאה וחלב ומוסיפה לזה ביסקוויטים מפוררים וזה יוצא מושלם
אפשר אבקת שוקולית אבל הרבה יותר עדיף קקאו. יוצא יותר טעים וטוב
אפשר שוקולית .
את יכולה להמיס שוקולד במקום
באותו הנושא: