8 תשובות
כלום, זכותך.
את לא יכולה לשנות את עצמך וגם לא תהיי יפת נפש אם תשאלי את זה.
פשוט תשמרי את הדיעות שלך לעצמך.
חוויות בחיים ישנו את הדיעה שלך, לא ילדים מסטיפס.
שואל השאלה:
אבל זה יכול לפגוע בי כי אני גם חסרת טאקט ואם אני אראה לסביות יש סיכוי שאני אגיד איכ או משהו ואני לא רוצה לפגוע או משהו
אנונימית
תחשבי מה שבא לך זכותך
את לא יכולה לשנות את הדעה שלך זו זכותך המלאה..
I:
פשוט תזכרי "לסתום את הפה" שצריך, לשמור את המחשבה זה בסדר גמור אבל לא לפגוע באנשים בגלל הדעה הזאת..בכללי זכותך
זו זכותך לא לאהוב/לא לקבל אותן
אך חשוב שלא תביעי את המחשבות שלך לגביהן בקול כי זה יפגע בהן מאוד