3 תשובות
זה קשה אבל טוב
זה טוב כזמני, לא עבודה קבועה וזה, עבודה למטרת פרנסה בלבד, ממליצה לעבוד במקום אחר לשארית חייך.
אנונימית
ממש לא אם אתה אוהב את זה מי אנחנו שנגיד לך שזה לא טוב חוץ מזה כל עבודה מכבדת את בעליה
באותו הנושא: