התחברות
הרשמה
שלחתי בקשה בפייסבוק לאיזה בחור שמצא חן בעיני
והוא אישר אותי ושלח לי הודעה מכירים? מה לרשום לו אני מתכננת לרשום לו : לא, זה כנראה בטעות שלחתי
זה נשמע חירטוט? (תאכלס קרה לי כמה פעמים שבטעות שלחתי ואישרו)
25 בדצמבר 2018, 19:24
פרופיל
פייסבוק
Facebook
לייק
2 תשובות
תגידי לו לא ושהוא נראה טוב לדעתך
Stips
תגידי לו לא נראה לי למה אתה שואל
א
איוונקה שלדון
באותו הנושא:
שלחתי למישהו בקשה בפייסבוק, אני מתביישת להתחיל שיחה, איך לגרום לו לשלוח לי הודעה לבד?
שלחתי למישהי הודעה בפייסבוק והיא לא בחברים שלי ואני לא חושב שהיא תקבל את ההודעה (המשך)
שלחתי לבחור שאני עובדת איתו בטעות בקשת חברות בפייסבוק, הוא יחשוב שאני מתחילה איתו?
אם שלחתי בקשת חברות למישהו בפייסבוק, ואז ביטלתי אותה, הוא יכול לראות ששלחתי וביטלתי?
אם שלחתי למישהו בקשת חברות בפייסבוק...
שלחתי בקשה להצטרף לקבוצה בפייסבוק, כשהיא תאושר, כל החברים בפייסבוק יראו שאני בתוכה?
אם שלחתי למישהו בטעות בקשת חברות בפייסבוק וביטלתי אחרי כמה שניות הוא ראה את זה?
יש איזה בחור שהוא חבר שלי בפייסבוק ו..
שלחתי לבחור שאני עובדת איתו בטעות בקשת חברות בפייסבוק והוא אישר, מה אני עושה? אם אני אמחק הוא יחושב דברים לא נכונים.
אם בטעות שלחתי בקשת חברות למישהו בפייסבוק ואז ביטלתי, הוא יראה את זה?
אם הסתכלתי למישהי בתמונות בפייסבוק היא יכולה לדעת לא עשיתי לייק ולא שלחתי חברות