4 תשובות
הייתי חולה כבר פעמיים בערך מתחיל החורף.
אז לא עובר בשלום
מצוננת יותר מידי
עד עכשיו לא הצתננתי נקווה לטוב בהמשך.. :)
אני לא הייתי מצוננת :(