7 תשובות
אין דבר כזה פלסטין.

ישראל זה ישראל, תמיד הייתה ותמיד תהיה.
אל תעצבנו אותי.
שואל השאלה:
אבל ישראל ממשיכה לעשות את מה שעשו לה פעם למה היא נהנית מזה?
שואל השאלה:
אחרי זה אתם מטפלאים שאנחנו נלחמים בחם
פרוטקציות
למה לא?
ולא מתפלאים שנלחמים בנו , כך או כך הם ילחמו בנו אי אפשר לסמוך עליהם אולי כשתלמדי לכתוב בכם תביני את זה גם
ואין דבר כזה פלסטין
אנונימית
שואל השאלה:
מה קשור ללמוד לכתוב למה את בוגעת תראי לי שאת יודעת לכתוב בשפה שלי
כי לא הגיעו לוועידה באו"ם לייצג את האוכלוסיה הערבית שחיה בארץ.