7 תשובות
להרים את עצמך, לעשות דברים שאת אוהבת, לפרוק למישהו
xm1
שואל השאלה:
אני לא יודעת כבר מה לעשות. אני מרגישה עומס מאוד גדול.
אנונימית
מותק שלי, תקימי את עצמך.
תסתכלי על עצמך במראה ותחייכי, אפילו מזויף אבל תחייכי.
תשמעי מוזיקה, תנוחי, תראי סדרות
שואל השאלה:
נראה לי שזה מלחץ.
אני לא יכולה לנוח
אנונימית
ותתייעצי עם היועצת על העומס
שואל השאלה:
אני בצבא. אני לא בבית ספר.
ואני לא יכולה לעשות הליכה.
נמאס לי כבר מהכל.
אנונימית
שואל השאלה:
כן. המון דברים.
המפקדת שלי גם לא עוזרת בכלום.
אני לבד במשרד. פשוט לבד.
אנונימית