2 תשובות
תלמדי יותר את יכולה ללכת לקורס או משהו ולא חייב של מד"א
כירורג הוא מנתח
כירורגיה - surgery
במד"א את יכולה אך ורק להגיש עזרה ראשונה.
אם התחום באמת קוסם לך - תתחילי ללמוד לטינית/ אנטומיה ומשם לרפואה :)
כירורגיה - surgery
במד"א את יכולה אך ורק להגיש עזרה ראשונה.
אם התחום באמת קוסם לך - תתחילי ללמוד לטינית/ אנטומיה ומשם לרפואה :)
באותו הנושא: