3 תשובות
לדעתי את יכולה לעשות מה שנשאר זה נקרא השלמות בחופש הגדול של י"ב תבדקי בבצפר
לא צריך מחויבות ב - יב
את צריכה בכיתה י 60 שעות מחויבות
בכיתה יא 30 שעות מחויבות
וכיתה יב רק אם באלך...
מי שעושה יותר שעות ממה שצריך וגם ביב יש לו את האפשרות בחירה לבחור מקצוע אחד מכל המבחנים ושיעלו 5 נקודות במגן
את צריכה בכיתה י 60 שעות מחויבות
בכיתה יא 30 שעות מחויבות
וכיתה יב רק אם באלך...
מי שעושה יותר שעות ממה שצריך וגם ביב יש לו את האפשרות בחירה לבחור מקצוע אחד מכל המבחנים ושיעלו 5 נקודות במגן
תלמדי את התנך בעל פה
באותו הנושא: