3 תשובות
יש המון דרכים ..את יכול לבד שזה קצת יותר קשה ומסובך ..או דרך סוכן שהרבה יותר קלל
לא עדיף פשוט ללכת לשם כסטודנט? יותר קל לפי דעתי
אנונימית
כי ויזה במובן של ויזה לארצות הברית זה מין אשרת כניסה לאנשים שאינם אזרחי ארצות הברית.
ופשוט הולכים לשגרירות וממלאים כמה טפסים