8 תשובות
לחייך. אתה יכול להגיד תודה. או להגיד "כן גם אני גאה בעצמי" אם אתה מרגיש מספיק בנוח. תלוי בסיטואציה
לדעתי כן
" זה מחמיא לי "
כן גם לי זה מוזר שאומרים לי שגאים בי, מה אני כלב?
במיוחד כשמדובר בילדים בגיל שלי, שם הם בכלל נשמעים חיים בסרט..
אם זה מורה או בן אדם מבוגר אז נראה לי שזה אחלה לומר תודה
במיוחד כשמדובר בילדים בגיל שלי, שם הם בכלל נשמעים חיים בסרט..
אם זה מורה או בן אדם מבוגר אז נראה לי שזה אחלה לומר תודה
חחח קרה לי גם היום שאמרו לי ולא ידעתי איך להגיב ;)
תחייך בנימוס, תודה להם ותגיד שאתה מעריך את זה שהם גאים בך
למה לא ? מישהו גאה בך, אז זה אומר שהוא מעריך אותך ואת מה שאתה עושה.. על הערכה אומרים תודה.
"חח תודה"
"גם אני"
"איך לא?"
"אני יודע"
תלוי למי זה
"גם אני"
"איך לא?"
"אני יודע"
תלוי למי זה
באותו הנושא: