6 תשובות
תחשבי עם עצמך מה את יותר רוצה ותעשי לזה יתרונות וחסרונות ואת תדעי כבר מה את רוצה לעשות
sys
מסע ישראלי זה חוויה מגבשת אבל מבטיחה לך שעם רוב הקבוצה לא תישמרי על קשר, מבחינתי זו החלטה שגויה לטווח הארוך
שואל השאלה:
לא מסכימה , אלו השנים האחרונות שלי בתיכון וזה מסע מאוד חשוב לי , הרבה יותר מאמריקה
שואל השאלה:
אני כן מבזבזת פה את הכסף של ההורים שלי. אז זאת אולי הסיבה היחידה שאני מרגישה קצת רע עליה.
שאם את חושבת שזה מה שטוב בשבילך, אז אחלה
תהני :)
אם לא רצית לגור שם, אז עשית החלטה נכונה, מסע ישראלי זה חוויה (של פעם בחיים) זה כיף :) תהני במסע
sys