19 תשובות
אל תתני להן להוריד לך את הביטחון
תתעלמי בטח היא סתם מקנאה
מי היא שתוריד לך את הבטחון?
את מהממת כמו שאת וזה מה שחשוב, מי שבוחר להעביר ביקורת בצורה כזו על אנשים כנראה הוא בעצמו לא סגור על המראה שלו.
שואל השאלה:
למה שהיא תקנא יש לה אף יפה
אל תדאגי אפחלו לבר רפאלי יש נקודות חן וזה לא עושה אותך ללא יפה שימי עליהן פס
קודם כל אני בטוחה שאת יפה כמו שאת לא משנה איזה אף יש לך . אין לך מה לקחת את התגובה שלה היא קטנה היא לא יודעת כלום מהחיים אל תקשיבי למה שאנשים אומרים תאוהבי את עצמך כמו שאת
בגיל 11 הן חושבות שנועה קירל מלכת היופי
הכל טוב
נקודות חן זה יפה והאף בטח פרופרציונלי לך לפנים ונראה טוב.
את רק מרגישה שהאף נראה רע אבל אף אחד לא שם לב לזה.
שואל השאלה:
אני ממש אהבתי את עצמי עד שהגעתי אליה
ילדים קטנים הם עם מרושע
היא מקנאה בך
אל תשימי עליה
ילדים קטנים הם חסרי טקט אל תתני לה להשפיע עלייך את יודעת שאת יפה אז למה לתת לילדה בת 11 לרמוס לך את הביטחון?
צחקו לך על האף נו ו...
אז מה?
אנונימי
אוקי קודם כל
א. לפעמים ילדים קטנים אומרים דברים מרושעים רק כדי להראות חזקים בעיני עצמם ובעיני חברים שלהם
ב. נקודות חן זה מהמם, לי יש בפנים ולא הייתי מחליפה אותם בשום דבר
ג.הרבה אנשים יאמרו עליך דברים רעים, מה שאת תריכה לעשות במקרה הזה זב ללמוד לא להסתמך עליהם, להעביר את הביקורת שלהם מעליך כאילו הם לא אמרו דבר
ד. את מהממת בהצלחה
לא הבנתי
היא חברה שלך זאת שצחקה עלייך או שאת בכלל לא מכירה אותה?
אנונימית
שואל השאלה:
אחות של חברה אמרה לחברה שלי איזה אף ואז ילדה מהכיתה אמרה עזבו את נועה שם בדוי
סתכלו על האף של שיר שם בדוי
איזה מגעילות
היא הייתה רצינית או שהיא אמרה את זה בצחוק? ושנייה אני כותבת לך עוד תגובה יחסית ארוכה יקח לי זמן
אנונימית
את יודעת מה האינטרס של בן אדם לרדת על בן אדם אחר?
באמת, בן אדם לא עד כדי כך משועמם או רע בשביל שהוא ירד על מישהו אחר רק בשביל להתבדר. אם מישהו יורד עלייך, זה אומר שיש לו בעיות עם עצמו. אם מישהו יורד על המראה החיצוני שלך, זה אומר שהוא לא מרגיש בנוח עם איך שהוא נראה אז הוא מנסה לרמוס אותך או לרדת על המראה החיצוני שלך רק כי זה יגרום לו להרגיש יותר טוב עם עצמו.

לצערי פעם הסתובבתי עם ילדה מטומטת כי היא הייתה אחת ה"חברות" היחידות שהיו לי. והיא פשוט כל יום מצאה משהו אחר לרדת עליי. היא צחקה על הגובה שלי (היא אמרה שאני נמוכה, ואני בכלל לא נמוכה )ואז אחרי כמה חודשים, יום אחד הייתי איתה בקניון והיא הסתכלה במראה כזה שמראה את כל הגוף והיא כמעט בכתה לי (היא רצתה שאני אעודד אותה) , שהיא שונאת את הגובה שלה (היא ממש גבוהה ומגושמת) ואז היא אמרה שהיא הייתה מתה להיות בגובה שלי. היא צחקה על החצקונים שלי, אחרי שהיא בעצמה הייתה מפוצצת בחצקונים (בכל הפנים) כשלי היו כמה חצקונים בודדים במצח , אחרי שהחצקונים שלה התחילו לעבור היא באה וצחקה עליי כמו איזה מטומטת כאילו לא היו לה חצקונים בחיים.

ועכשיו לשיא, יום אחד סיימנו בית ספר (בסוף היום ) ויצאנו מהשער ואיזה ילד מהבית ספר גם עבר ליד השער בדיוק וצעק לה את השם שלה ואמר לה "יא אף גדול" (אבל הוא אמר לה כי הוא שונא אותה והוא בכוונה רצה להוריד לה את הביטחון,תכלס מגיע לה כי כל החיים היא רק מנסה להוריד לאחרים את הביטחון אז בפנים בלב שלי ממש שמחתי כשהוא אמר לה את זה, ובאמת יש לה אף מכוער, גם שלי די מכוער, אבל גם שלה חחח). ופשוט שתקתי ולא אמרתי כלום וראיתי אותה עוד שנייה בוכה.
ואחרי זה בערך שבועיים אחרי שזה קרה, יום אחד הסתובבנו עם עוד כמה חברות בלילה. ודיברתי עם חברה אחרת, ואז עשינו אחת לשנייה פרצוץ כזה מוזר בשביל הצחוקים, אז אני כזה הרחבתי את הנחיריים והתפוצצנו מצחוק. ואז היא ראתה את הפרצוף שעשיתי (אותה ילדה שכתבתי מקודם שהילד צחק על האף שלה) והיא אמרה לי, איכס מתי תעשי כבר ניתוח אף? באמת האף שלי לא משהו (אני עושה ניתוח אף בסוף השנה בלי קשר אליה, כי לי יש בעיה איתו- אבל היא צחקה לי על האף לפני 4 שנים, המקרה הזה היה ממזמן חח זה לא קשור אליה אני בלי קשר תכננתי לעשות לפני צבא), אבל הכי מצחיק זה שלה בעצמה יש אף מכוער. ועליה בעצמה צחקו. ואז היא באה וצוחקת על האף של הילדים אחרים- אבל כשלה צוחקים על האף- הדמעות עומדות לה בגרון. והיא גם כל הזמן הייתה באה ומצלמת אותי בכוונה מהצד כדי להראות לי את התמונה ולצחוק ואני מבטיחה לך שגם לה יש אף מכוער פיצוצים- היא עשתה את זה נטו כי היא חשבה שזה יעזור לה איכשהו להרגיש בנוח עם האף של עצמה (עזבי היא סתומה קצת )

גם אם הילדה שאמרה לך את זה יש לה אף יפה, זה לא קשור. בטוח יש לה בעיה כלשהי עם עצמה ועם המראה החיצוני שלה (אם זה בשיער/בעור הפנים/בגובה/בגוף/בגבות/בשיניים/לא יודעת במה), והיא חושבת שאם היא תצחק על מראה של ילדים אחרים זה יגרום לה להרגיש יותר טוב עם עצמה. תעשי לעצמך טובה, ותתרחקי מהילדה הזאת שאמרה לך את זה. פגשתי מספיק אנשים כאלה בחיים שלי, זה רק יזיק לך אם תהיי בסביבת אנשים שיש להם בעיות עם עצמם והם מחפשים לצחוק על אחרים כדי להרגיש טוב יותר עם הבעיות של עצמם. זה הדבר הכי דוחה שאני מכירה ובא לי פשוט להקיא על ילדים כאלה
אנונימית
אגב, לגבי הנקודת חן. את מכירה את אילנית לוי? אמנם אין לה נקודת חן, אבל יש לה פלולה ענקית מתחת לאף, זה מנע ממנה להיות מלכת יופי?
אז אמרו לך שיש לך נקודות חן- הם משום מה חושבים שזה מצחיק לצחוק על נקודות חן. שילכו לחפש את החברים שלהם
אנונימית
שואל השאלה:
וואו אני ממש מופתעת כאילו יש לי אף כזה בינוני כזה שמתאים לי הוא לא מכוער בכלל לדעתי
ואני בן אדם ממש יפה ועכשיו כבר פחות כי הם העירו לי על זה עד שהשלמתי עם זה כי שהגעתי לבית ספר הזה הם זרקו לי הערה שאף שלי גדול ולי לא היה כולכך אכפת ממנו באמת שלא ופאק היה איזה קטע שיצאתי החוצה ובכיתי ואז חברה טובה שלי באה והריגע אותי וליתר דיוק גם אליה ירדו על האף אני שונאת אנשים בלי טאקט למי שאין טאקט הוא בחיים לא יהיה חבר או חברה שלי ימח שמם
כן, פשוט תתרחקי. יש אנשים שכשה' חילק את השכל והטאקט הם הלכו לישון
אנונימית