4 תשובות
לא נראה לי
שמים אותה בבטן המטוס במשהו שקוראים לו כבודה משהו .. גם אני זכיתי בבובה כזאת והביאו לי מהכבודה
כן אבל תקווי ולא תיפלי על אנשים קטנוניים
אם יש לך מקום תכניסי אותו לבטן המטוס עדיף לך
אם יש לך מקום תכניסי אותו לבטן המטוס עדיף לך
לא צריך לשלם על זה כמו על עוד מזוודה ואי אפשר להעלות את זה לתא נוסעים
באותו הנושא: