5 תשובות
שואל השאלה:
אם למשל אפשר לעשות תאוריה מגיל 16 ו3 חודשים אז ממתי ללמוד
אם למשל אפשר לעשות תאוריה מגיל 16 ו3 חודשים אז ממתי ללמוד
אנונימית
אופס, התכוונת לפי החוק?
שבועיים לפני הגיל האפשרי וישר לעשות טופס ירוק להחתים מה שצריך ולגשת
אפילו עדיף מגיל 16 ללמוד, כדי לגשת ישר ולהתחיל שיעורים.
שואל השאלה:
אני רוצה כמה שיותר מוקדם..
אני רוצה כמה שיותר מוקדם..
אנונימית
באותו הנושא: