3 תשובות
מועד א זה כשעושים את המבחן עם כל הכיתה ומועד ב זה כשעושים אותו אחרי, שעושים אותו שוב כי נכשלים או פספסו את המבחן
מועד א זה אומר שיש לך עוד הזדמנות לשפר. שהיא מועד ב..
אחרי זה אין עוד הזדמנות.
ושה גם לרוב קשה יותר.
אחרי זה אין עוד הזדמנות.
ושה גם לרוב קשה יותר.
כי מועד ב הרבה פעמים קשה יותר בכוונה
באותו הנושא: