לפני שלושה חודשים בערך הכרתי באתר הזה מישהו ודיברנו פה מלאא, ובאיזה שהוא שלב עברנו לוואטאפ וגם שם דיברנו מלא, עד שלאט לאט הפסקנו לדבר, וזה ממש עצוב../ עכשיו לפני כמה ימים הוא שלח לי הודעה שוב וממש שמחתיי ואז דיברנו באותו יום וזהו מאז לא דיברנו, וכן שלחתי לו הודעה, גם פה וגם בוואטאפ והוא לא ענה לי :/ אתם חושבים שהוא רוצה שנחזור לקשר, או שלא ככ אכפת לו ? אני באמת לא מבינה אותו../