17 תשובות
תוכלי להחליף בגיל 18, כן.
איך קוראים לך שאת ככ שונאת אותו
כן, את תמיד יכולה להחליף את השם אם את לא אוהבת אותו.
אפשר להחליף אותו גם אני לא אוהבת את שלי בכלל
ומה השם שלך??
בגיל 16 גם אם אני לא טועה
לגמרי אפשר להחליף.
שואל השאלה:
אמרו לי פעם שזה אפשרי אני מקווה מאוד שזה נכון
אנונימית
בטח שזה אפשרי
אבל עולה כסף
שואל השאלה:
אני יודעת אם אני ארשום את השם שלי אני אקבל ביקורות רעות אז עדיף שלא
אנונימית
לא תקבלי ביקורות רעות.. אנחנו לא כאלה
אנחנו לא כאלה רעים
גם אני אכתוב את שלי
כבר מעכשיו תוכלי להחליף אותו.... תצטרכי ששתי ההורים שלך יחתמו על הסכמה, תכתבי בגוגל שינוי שם לקטין.
שואל השאלה:
עכשיו אני עוד חודשיים בערך בת 15, אני לא חושבת שזה אפשרי עכשיו
אנונימית
מה השם שלך לא נצחק מבטיחה