3 תשובות
לא
אנונימית
אישית אני מתה על ביולוגיה וקיבלתי 80 וכמעט בכיתי כי רציתי 100 לול ואני לא שאפתנית ככה לשום ציון אבל אני בחרתי את זה כי אני אוהבת את זה
לא אבל למה בחרת מגמה שאת לא טובה בה או אוהבת ?
באותו הנושא: