11 תשובות
תסתובבי תמיד עם מגבונים
היה
את לא מהשאלה עם ההורים הקריפים שרוצים שתהי מלוכלכת ולא הגיינית? חשבתי שכבר עזבת אותם
בכל מקרה תשתפו ידיים תמיד טו שתלכי עם מחטא צמוד
את לא מהשאלה עם ההורים הקריפים שרוצים שתהי מלוכלכת ולא הגיינית? חשבתי שכבר עזבת אותם
בכל מקרה תשתפו ידיים תמיד טו שתלכי עם מחטא צמוד
תשתמשי תמיד במחטא ידיים, לפני אוכל במיוחד.
וזה חשוב לשטוף ידיים אחרי שירותים, זה לא קשור למה שאת נוגעת בו, זה חידקיים מסוג אחר, והיגיינה אישית.
אל תהיי כמו הבית שלך, לפחות את תהיי נקיה .
אגב אם מגעיל אותך הכלים בבית, יש מכונה קטנה שקוראים לה סטריליזטור (כמו של בקבוקים לתינוקות)
את מכניסה את הכלי , כל כלי וכל דבר שבא לך להשתמש, שמה כוס קטנה של מים וזה מחטא את זה באידוי.
לגביי אוכל תשימי לך את האוכל שלך בצד ועטוף בניילון נצמד.
מבינה ללבך כי גם אני גרתי בדיר כזה
וזה חשוב לשטוף ידיים אחרי שירותים, זה לא קשור למה שאת נוגעת בו, זה חידקיים מסוג אחר, והיגיינה אישית.
אל תהיי כמו הבית שלך, לפחות את תהיי נקיה .
אגב אם מגעיל אותך הכלים בבית, יש מכונה קטנה שקוראים לה סטריליזטור (כמו של בקבוקים לתינוקות)
את מכניסה את הכלי , כל כלי וכל דבר שבא לך להשתמש, שמה כוס קטנה של מים וזה מחטא את זה באידוי.
לגביי אוכל תשימי לך את האוכל שלך בצד ועטוף בניילון נצמד.
מבינה ללבך כי גם אני גרתי בדיר כזה
שואל השאלה:
כשכל האוכל מונח במקום במילא לא הכי נקי ואני גם ככה מטונפת, אז מה הטעם להשקיע בלשטוף ידיים בסבון כששניה אח"כ אני מטונפת?
כשכל האוכל מונח במקום במילא לא הכי נקי ואני גם ככה מטונפת, אז מה הטעם להשקיע בלשטוף ידיים בסבון כששניה אח"כ אני מטונפת?
אנונימית
הסברתי לך, תכיני לך אוכל שלא יהיה מטונף, תשמרי על הסביבה שלך נקייה ועל עצמך, ולא יהיה מטונף.
שואל השאלה:
רעיון מקסים-רק זה לא בר ביצוע אצלי
רעיון מקסים-רק זה לא בר ביצוע אצלי
אנונימית
למה? את נכה ? את לא יכולה לקחת אקונומיקה זוג כפפות וסמרטוט ולנקות את הבית??
תנקי רק את המטבח, תכיני אוכל, האוכל יהיה נקי ותשמרי אותו בבידוד
כנל לגבי החדר שלך
תנקי רק את המטבח, תכיני אוכל, האוכל יהיה נקי ותשמרי אותו בבידוד
כנל לגבי החדר שלך
שואל השאלה:
אני אנקה ואז יטנפו שוב.. ואין לי מקום להניח כל הבית מטונף ברמות.. ואני לא יכולה לעשות מה שאני רוצה..
אני אנקה ואז יטנפו שוב.. ואין לי מקום להניח כל הבית מטונף ברמות.. ואני לא יכולה לעשות מה שאני רוצה..
אנונימית
שואל השאלה:
ולצערי כל הבית מלא בציוד אין לי אפילו מקום אחד פנוי.. הכל ממש כמו אתר חיריה..
ולצערי כל הבית מלא בציוד אין לי אפילו מקום אחד פנוי.. הכל ממש כמו אתר חיריה..
אנונימית
אז תתקשרי לאגף התעבורה בערייה
בית כזה צריך הסגר
בית כזה צריך הסגר
שואל השאלה:
ואיפה אני אחיה? יזרקו לי את כל הדברים.. זה מצב מורכב
ואיפה אני אחיה? יזרקו לי את כל הדברים.. זה מצב מורכב
אנונימית