14 תשובות
גבוהים
אנונימית
לא משנה לי הגובה
העיקר שלא יהיה נמוך ממני
הגבוהות יעדיפו 1.85-1.95 והנמוכות יותר יעדיפו 1.75-1.85...
שואל השאלה:
אבל שמעתי הרבה גבוהות שאוהבות רק 1.80-1.85
אנונימי
אני אישית אוהבת שלא יהיה ממש גבוהה ממני אבל שכן יהיה גבוהה נגיד גבוהה ממני ואם אני שמה עקבים אז יש הבדל קטן בגובה
אבל תכלס זה לא משנה אם אוהבים
אנונימית
^ ככה זה בדרך כלל.. כן לפעמים גם יש כאלו שמעדיפות פחות.. זה משתנה בין אחת לאחת...
שואל השאלה:
אז הגובה האידאלי זה 1.80-1.85 ?
אנונימי
אני יותר מעדיפה 1.75-1.85
--A
לדעתי 170+ זה בסדר אבל זה כי אני ממש נמוכה
שואל השאלה:
וכי את בת 14 ויש לך עוד לגבוה :)
אנונימי
אני אפילו מעדיפה 1.65-1.75
אני 1.68 יש מצב שיותר ואני אוהבת בנים ממש גבוהים 185+ זה באמת עושה לי את זה שהם גבוהים מצידי שיהיו שני מטר
אנונימית
כאלה שהם באמת גבוהים
אנונימית
הן לא יבדקו אותך בסרגל, כל עוד אתה יותר גבוה זה בסדר