אני ממש מבואס! הייתי שנה שעברה (כיתה ח') הקבצה א מכוון ל4 יחידות והשנה בכיתה ט שמו אותי ב3 מואץ(המשך בפירוט למישעוזר
ובאמת שהחומר שם קל לי אני רוצה אתגר ל4 יחידות אבל המורה שם לא סובלת אותי אבל ממש היא תעשה הכול בשביל שאני לא יעלה היא אפילו רצתה להוריד אותי הקבצה. הלך לי גרוע במבחן קיבלתי 30 בתחילת שנה אבל עכשיו בבוחן שהיה 98 והיא אמרה לי שהיא תתן לי בתעודה 40 היא כל כך רעה והמחנך שלי לא עוזר לי