8 תשובות
יש עוד המון שחושבים כך , אני חושבת שהוא בסדר לא יותר מידי וואו כמו שעשו ממנו .
מסכימה
הוא מייבב מילים מגעילות
כל אחד וטעמו אני אישית חושב שהוא זמר טוב
הוא בסדר. לא נוראי. שירים חסרי משמעות אבל הוא לא נוראי. מבחינת קול
יש לו קול מושלם לדעתי.
הוא זמר טוב
כל כך נכון, הקול שלו נייס אבל חלאס, זמר גדול הוא מש לא.