התחברות
הרשמה
איך נקראת זוגיות של 2 בנות ובן אחד בהסכמה בזוגיות / בת ושתי בנים בזוגיות בהסכמה?
ומה אתם חושבים?
מה השם של הזוגיות הזו?
1 בינואר 2019, 13:51
מערכת יחסים
2 תשובות
מתוסבכת
פוליאמוריה ..
י
יַלְדָּה טוֹבָה בסה"כ
פוליאמוריה סוג של, לא בידיוק.
פשוט ממש מוזר
.
.Eminem
באותו הנושא:
התהליך של גירושין בהסכמה - מה הם המהלכים שמתגרשים ברבנות כאשר יש הסכמה בין בני הזוג?
חמישה חודשיים של זוגיות זה נקרא רציני או לא כל כך?
אני לא רוצה זוגיות אבל כן יש בנות שבא לי להתחיל איתן ברחוב בשביל להעלות את הבטחון עצמי שלי. זה נקרא לשחק בהן?
בנות/בנים עם זוגיות, כמה זמן אתם בזוגיות?
אם נגיד יש גילוי עריות אבל בהסכמה של האבא והבת מה יעשו להם אם זה בהסכמה? (שלא תחשבו עלי דברים סתם רוצה לדעת)
נראה לכם שזוגיות של בן 18 ובת 16 תיראה כמו זוגיות של בן 18 ובת 18?
אני בלי זוגיות חודשיים ואני בשלה לזוגיות חדשה איפה אפשר להכיר בנים בת 15.
עד איזה גובה בת נקראת נמוכה מאיזה גובה נקראת ממוצעת ומאיזה גובה נקראת גבוהה
בנות שאלה על זוגיות מי שיכולה לענות שתענה והכי אשמח בעולם
יש כאן בנים/בנות שירצו זוגיות מהצבא?
עם אני בת 19 אני יכולה לתחתן עם ילד בן 17 עם הסכמה?