9 תשובות
בטח שכן
אפשר ללכת על לגו גם ככה. בלי הכאב? yes please.
בארורר
כן
כןן
כל כך
כל כך
יש לי את כישוף ה "אין לי אחים קטנים אז אני לא דורך על לגו כי אין לי לגו בבית"
וואי כן
אני תמיד דורכת על לגו של אחותי ;-;
אני תמיד דורכת על לגו של אחותי ;-;
לוקחת בקלות אליפות עולם
כן נקודה.
באותו הנושא: