4 תשובות
הם לא באמת מכירים אותנו. עשו סקר בקולג' יוקרתי בארהב והסטודנטים אמרו שחמאס זה מטבל לפיתה ושיש בין 5 ל15 מדינות יהודיות בעולם
חצי מהאמריקאים לא יודעים שהשמש זה כוכב והחצי השני מאמין בישו. בנו מדינת שיוויון ודמוקרטיה שאדמתה נכבשה במעשי זוועות ונבנתה על שרידי הגופות של האינדיאנים והמקסיקנים שנרצחו.
ייבאו שחורים מאפריקה כדי להעביד אותם ואז הקימו ארגון כמו הkkk כדי לסלק אותם משם.
אמריקאים.
הם לא יודעים מי אנחנו, אז הם אומרים דברים טיפשיים .
קודם כל, לא כל האמריקאים אומרים את זה.
המצב בישראל מורכב. ישראל כבשה את השטחים במלחמת ששת הימים, אך עדיין לא החילה עליהם את החוק הישראלי. לתושביהם הערבים אין אזרחות.
על התושבים האלה יש מערכת חוקים שונה הנובעת מהשלטון הצבאי. לכן יש כאלה שקוראים לזה אפרטהייד.