6 תשובות
פיזיקה
תעשי לי טובה ואל תלכי לפי מה יעדיפו בעתיד. יעדיפו בגרות מלאה. מלא אצלנו בחרו לפי זה וסובלים ומחפשים רק לאן לעבור. קחי גם משהו שאת אוהבת כדי שלא תסבלי שלוש שנים או שתצטרכי לעבור ולהשלים חומר במגמה אחרת
פיזיקה
לכי למה שמעניין אותך - כשאומרים על משהו שיש בו מגמה, מתכוונים שיש בו כיוון. את צריכה לדעת מה את בוחרת מתוך מה שמתאים לך עכשיו ולא כמה זה ישנה בעתיד - במקרה הכי גרוע, אם את יכולה היום אז תוכלי לבצע השלמות בעתיד.
מה את מעדיפה?
אישית אני במדעי המחשב כי זה מעניין אותי, אם זה לא מעניין אותך אז אין סיבה שתלכי לשם
לדעתי מדעי המחשב.... כל העולם כיום מתפתח תחום של ההייטק, מחשבים וטכנולוגיה