17 תשובות
אני
אנונימית
אני
לא תודה חח ,המקצוע השנוא עליי
היי
אני
אני
אני
יש לי מחר מבחן בבוקר! מחכה לו בקוצר רוח וואו.
המקצוע עצמו ממש כיפי חייבת להודות עם כמה שזה הזוי, המורה לעומת זאת ממש מעצבנת אותי.
ככה אני אסכם את זה - אם הייתי טובה במתמטיקה, הייתי אוהבת מתמטיקה.
אני שיעור אהוב עליי
(&)
ממש לא אני שונא מתמטיקה בכל תעבת נפשי
אני ורוב החברות שלי
אני שהיה לי מורה ( בן לצערי לא חתיך) טוב היה ממש כיף בשיעור שלו עד הרגע שמורה חזרה מחופשת הלידה מאז גהנום
מלמדים מתמטיקה מז ותאמין לי שפגשתי תרגילים שאמרו לנו שככה זה מופיע בבגרות ואני ב ט