3 תשובות
שואל השאלה:
הקטע שאני לא יכולה, כי פתחתי יותר מדיי ושכחתע את כל הסיסמאות, וזה פשוט לא נותן לי לפתוח מהטלפון או מהמייל שלי...
הקטע שאני לא יכולה, כי פתחתי יותר מדיי ושכחתע את כל הסיסמאות, וזה פשוט לא נותן לי לפתוח מהטלפון או מהמייל שלי...
אנונימית
פשוט תפתחי
תפתחי מהאתר
באותו הנושא: