7 תשובות
כי אם את מפסיקה קשה לחזור צריך בהדרגה
אני רצה כבר תקופה ארוכה, אם יום אחד אני לא מתאמנת אז אני מרגישה שקצת קשה לי יותר באימון הבא.
אין מה לעשות, ככה זה. ברגע שאת מפסיקה להתאמן, רמת הכושר יורדת. אחרי 2-3 אימונים כבר תחזרי לעצמך.
אין מה לעשות, ככה זה. ברגע שאת מפסיקה להתאמן, רמת הכושר יורדת. אחרי 2-3 אימונים כבר תחזרי לעצמך.
שואל השאלה:
אבל בזמן האחרון בקושי יש לי זמן אז אני הולכת פעם בשבוע
אבל בזמן האחרון בקושי יש לי זמן אז אני הולכת פעם בשבוע
אנונימית
תרוצי בשעות המאוחרות של הערב. אני רצה 5 פעמים בשבוע בשעה 21:45.
אני רצה בחוץ, כי אני פשוט לא מסוגלת לרוץ בהליכון.. משעמם אותי
אני רצה בחוץ, כי אני פשוט לא מסוגלת לרוץ בהליכון.. משעמם אותי
ובכלל אם את רצה בהליכון תוך אימון אחד את כבר חוזרת לכושר שלך כאילו כלום
פעם בשבוע זה לא מספיק בשביל סיבולת
שואל השאלה:
מזתומרת סיבולת
אני לא מבינה בדברים האלה אני סתם רצב להוריד במשקל
מזתומרת סיבולת
אני לא מבינה בדברים האלה אני סתם רצב להוריד במשקל
אנונימית