7 תשובות
פנים מול פנים
או לא לדבר איתו, זה סתם יביא לדברים רעים
או לתפוס אותו במציאות ולדבר פנים מול פנים
שואל השאלה:
דיברנו בטוב פתאום חסם אי אפשר פנים אל פנים גר רחוק יש דרך לצור קשר?
אנונימית
אם הוא חסם זה אומר שלא רוצה להיות בקשר.
אל תדברי איתו
קודם כל עדיף לא ליצור קשר בכלל. זה סתם להיות תקועה בעבר. שנית כל אפשר לפתוח חשבון פיקטיבי באינסטגרם/פייסבוק או כל זה.
תשלחי יונה
hmmmmmmmmmmmmmmmmmm
בואי נחשוב ביחד...
אם בן אדם חסם אותך...
וחסם אותך בכל מקום שהוא יכול....
אה! כמובן ! הוא מעוניין לתקשר איתך!
כמובן ! 10/10
תגידי לו מה שאת רוצה פנים לפנים או שתעזבי אותו בשקט.