5 תשובות
על חייזרים והחלל הקיצון
אנונימי
אני עשיתי על הסדרה הכי אהובה עליי
תעשה על סרט שראית , באנגלית בלבד
אנונימי
דימוי עצמי
תרופות אימבו
אתאיסטים
תרופות אימבו
אתאיסטים
אני עשיתי על אלכוהול בקרב בני נוער
אבל מגניב גם על מדיות חברתיות נגיד וטכנולוגיה
אבל מגניב גם על מדיות חברתיות נגיד וטכנולוגיה