16 תשובות
יש הרבה 17 פלוס והרבה 14 מינוס
15-16 זה המיעוטים
דווקא יש פה מלא בנים בגיל 18 פלוס ובנות 17..
שואל השאלה:
תודה תודה זה כיף לדעת שאני לא היחיד שחושב כך חחח
שואל השאלה:
המקום הזה הוא סוג של אתר היכרויות לקטינים חחח
שואל השאלה:
חחח ראיתי את פרופיל שלך אני לא מתאים לקריטריונים חחצ
חחח לא התכוונתי
שואל השאלה:
חחח חס וחס אל תחשבי שאני מתחיל עם ילדה בת 14. 15 זה גג אצלי וכץגם זה עם היא ממש יפה כאילו חח
שואל השאלה:
חחח כמו שאמרתי את הכרויות אונליין חח
שואל השאלה:
חחח מה?
שואל השאלה:
סבבה _
זה ממש נכון, לא יודעת זה מןזר חח
הלו אני בת 13 עוד מעט 14 נעים מאוד חח
אני אגיד לך מה הקטע, מלא פדופילים והרבה בתולים שלא הולך להם עם בנות ולצערי רוב הבנות פה אשכרה אוכלות את השקרים שלהם עצוב.