16 תשובות
יש הרבה 17 פלוס והרבה 14 מינוס
15-16 זה המיעוטים
15-16 זה המיעוטים
דווקא יש פה מלא בנים בגיל 18 פלוס ובנות 17..
שואל השאלה:
תודה תודה זה כיף לדעת שאני לא היחיד שחושב כך חחח
תודה תודה זה כיף לדעת שאני לא היחיד שחושב כך חחח
נכוןן
שואל השאלה:
המקום הזה הוא סוג של אתר היכרויות לקטינים חחח
המקום הזה הוא סוג של אתר היכרויות לקטינים חחח
שואל השאלה:
חחח ראיתי את פרופיל שלך אני לא מתאים לקריטריונים חחצ
חחח ראיתי את פרופיל שלך אני לא מתאים לקריטריונים חחצ
חחח לא התכוונתי
שואל השאלה:
חחח חס וחס אל תחשבי שאני מתחיל עם ילדה בת 14. 15 זה גג אצלי וכץגם זה עם היא ממש יפה כאילו חח
חחח חס וחס אל תחשבי שאני מתחיל עם ילדה בת 14. 15 זה גג אצלי וכץגם זה עם היא ממש יפה כאילו חח
טובב
שואל השאלה:
חחח כמו שאמרתי את הכרויות אונליין חח
חחח כמו שאמרתי את הכרויות אונליין חח
שואל השאלה:
חחח מה?
חחח מה?
שואל השאלה:
סבבה _
סבבה _
זה ממש נכון, לא יודעת זה מןזר חח
הלו אני בת 13 עוד מעט 14 נעים מאוד חח
אני אגיד לך מה הקטע, מלא פדופילים והרבה בתולים שלא הולך להם עם בנות ולצערי רוב הבנות פה אשכרה אוכלות את השקרים שלהם עצוב.
באותו הנושא: